donderdag 10 april 2008

Tine Peeters


Joke Devynck stond tussen 1993 en 1998 op de planken in wel 9 theaterstukken en was te zien in enkele programma's op VTM. Haar werkelijke doorbraak naar de bekendheid was haar rol in 'Flikken' (één). Dit jaar was ze ook al te zien in de succesvolle serie 'Katarakt' (één).
Tine Peeters is een bescheiden dame die alles erg nauwkeurig aanpakt en het hoofd koel weet te houden. Ze heeft veel over voor haar werk bij de cel vermiste personen, wat ervoor zorgt dat ze geregeld haar kindjes mist. Een onmisbaar element in de cel om haar soms iets te enthousiaste collega's in het heetst van de strijd wat in toom te kunnen houden

6 opmerkingen:

RoCzy zei

Kvind dat een heel goeie actrice !
In flikken vond ik haar echt goe en in Sara nu zie ik haar ook graag spelen !

Anoniem zei

Kijk dan ook eens op: joke-devynck.be.tt
Alles over actrice Joke Devynck! Ik kan ook geen genoeg van haar krijgen :D

Anoniem zei

ze is een zeer goede actrice, btw, een mooie foto :)

caro zei

Joke is zeker en vast een topactrice in Vlaanderen! Ze schitterde reeds in Flikken (ook zeer spannend trouwens) en nu is ze ook een ster op het scherm tijdens Vermist. Ik vind dat ze veel geluk heeft om met acteurs zoals Kevin Jansens, Stan Van Samang, Werner Desmet en andere, samen te werken!

Nick Monte zei

Ik vind haar echt een 'dame' !

Zij speelt ook Sara vermoed ik :p

Leen Desplancke zei

nee hoor, dat is sara niet :) Sara wordt gespeeld door Veerle Baetens, een blonde trouwens :p en Joke is een brunette ^^