dinsdag 20 mei 2008

aflevering 9 "taxi"

Een jongeman stapt in een taxi en verdwijnt. De man wordt snel teruggevonden, maar de taxichauffeur (Salah-Edine Ouail) blijft vermist. De Cel ontdekt dat de verdwenen taxichauffeur lid is van een islamitische terreurcel. Staat hij op het punt een aanslag te plegen, aan de vooravond van een internationale EU-top in Brussel?

Dan komt de Cel te weten dat hij de avond van zijn verdwijning nog een laatste klant had: Ilse Mercelis, een onderzoeksjournaliste, die een explosief dossier op het spoor was maar nu eveneens spoorloos verdwenen is... Ondertussen bekomt de Cel van de ervaring met Comité P. Walter komt terug van enkele dagen afwezigheid en houdt zijn team kort, er hangt spanning in de lucht. Nick is de stugge ‘regeltjes’-houding van Walter beu en negeert diens bevelen. Hij gaat alleen op onderzoek en wordt ontvoerd door onbekenden.

Examens op komst, gevolg: Blokken blokken blokken, gevolg: niet kunnen kijken naar Vermist. Iemand zin om mij te vertellen hoe het deze week afgelopen is? Dat ik weet wat ik volgende week moet verwachten... als ik tijd vind om te kijken weliswaar. Meningen over de aflevering zijn nog steeds welkom!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke blog !!

Anoniem zei

En?

Iemand mij herkend? haha

Ben benieuwd naar je verslag ;)

Groeten,

Elvje

http://vermist.phpbb3.be

Leen Desplancke zei

het spijt me elvje, maar ik heb wegens studeren niet de tijd gehad om deze week te kijken... misschien dat jij een kort verslagje kan schrijven moest je er zin/tijd in hebben, ik heb trouwens de vrijheid genomen om de korte inhoud van jouw site te quoten :) tx daarvoor!

Anoniem zei

haha, wat een vrijheid ;)
Maar ik heb de aflevering ook nog niet kunnen zien. Ik wacht op de dvd, die maar op zich laten wachten.

Maar ik snap wel dat je het nu niet doet nu met school ;) School gaat voor eh

liefs

Elvje

Leen Desplancke zei

idd, maar ik denk toch dat ik de volgende aflevering bekijk, het is de laatste van de reeks en ziet er wel spannend uit!

Anoniem zei

Eindelijk is mijn dvd-box in mijn bezit! Bij de internetshop was hij spoorloos, daarna ben ik maar stad en land gaan afreizen op zoek naar de box.. en zo zelf voor een vermissing gezorgd >> ouders ongerust, ik was 1,5 uur later thuis dan gewoonlijk en had niks gemeld haha.

Maar echt een onwijs spannede aflevering! wauw! Gelukkig kon ik het vervolg er direct achteraan zien, anders had ik die week nooit overleefd :lol:
En mijn hele achterhoofd in beeld,.. zelf ook. Shock!